Lista rzeczy, które możecie znaleźć w jutrzejszym dropie Supreme

Lista rzeczy, które możecie znaleźć w jutrzejszym dropie Supreme
Supreme

Rower, wiśniowe cukierki, Marvin Gaye i trochę Gore-Texu.


Po burzliwych wiadomościach dotyczących fałszywej kolaboracji pomiędzy Supreme a Samsungiem, nowojorska marka zdecydowała się opublikować oficjalne zdjęcia swojej najnowszej współpracy. Rower górski – Chameleon, wykonany przez amerykański brand Santa Cruz został przyprawiony o logo, które pomimo swojej pozycji w streetwearze ma sporo problemów z prawami autorskimi.

Premiera odbędzie się w czwartek o 12:00 na stronie Sup oraz w sklepach stacjonarnych, według medialnych doniesień, obok wyczynowego gadżetu znajdziecie sporo ubrań, w tym kurtki posiadające specjalny materiał Gore-Tex. Zabawnym akcesorium okazują się być wiśniowe cukierki Luden’s za jedyne 2 funty (to chyba najtańszy produkt Supreme w historii) oraz bluzy, t-shirty i deck z twarzą Marvina Gaye’a.

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Supreme®/Santa Cruz™ Chameleon 27.5″+ Complete Mountain Bike

Post udostępniony przez Supreme (@supremenewyork)


A jeżeli dalej nie wiecie o co chodzi ze wspomnianą sytuacją z Samsungiem, to śpieszę z wyjaśnieniami. Podczas prezentacji modelu Samsunga Galaxy A8s w Chinach, doszło do zapowiedzi wspólnej pracy z Supreme… Jak się okazuje, nie chodziło o Sup z Nowego Jorku, tylko o Supreme Italia – firmę wykorzystującą lukę prawną, dzięki której mogą wykorzystywać oryginalne logo. Niestety, deskorolkowa marka ma poważne problemy z rejestracją znaku towarowego z powodu fontu (łudząco przypominającego Futura Bold Italic), którego po prostu nie można zarejestrować. Oprócz nawiązania współpracy z gigantem branży elektronicznej, firma żerująca na rozpoznawalności Supreme poinformowała o możliwej kolaboracji z  Mercedesem.

Sytuacja jest trudna dla założycieli Sup, bo po pierwsze: w zeszłym roku przegrali sprawę z Supreme Italia, przez co nie za bardzo mogą ubiegać się swoich praw. A po drugie – tak jak wspomniał manager Samsunga, Leo Lau:


„Supreme NYC nie ma uprawnień do sprzedaży i marketingu w Chinach, ale Supreme Italia takowe posiada, przez co może działać na rynku azjatyckim (z wyjątkiem Japonii).”


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Supreme

 

Działając w zgodzie z rozporządzeniem RODO prosimy o zapoznanie się z Polityką prywatności serwisu.
Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies.