Roddy Ricch z moralnym i artystycznym zwycięstwem nad Bieberem

Roddy Ricch z moralnym i artystycznym zwycięstwem nad Bieberem
Atlantic Recording

The Box najpopularniejszym nagraniem w USA.


Pewnie ostatnio doszły do was informacje o żenującej kampanii Biebera i jego najnowszego singla Yummy. Kanadyjczyk udostępnił na Instagramie grafiki stworzone przez jednego ze swoich fanów, na których namawia ludzi do odtwarzania po cichu piosenki na zapętleniu w trakcie snu, tworzenia playlist specjalnie dla tego tracku, kupowania singla w kilku kopiach i używania VPN-ów w celu zmiany lokalizacji na USA. Wszystkie te desperackie kroki miały sprawić, że Yummy trafi na szczyt Billboardu.

I jak to się skończyło? Na szczęście nie najlepiej. Jawne próby manipulacji Biebera zapewniły mu zaledwie drugie miejsce, kiedy na tronie wygodnie rozsiadł się nieporównywalnie mniej znany Roddy Ricch z kawałkiem The Box – bez klipu i żenującego marketingu. Smaczku sytuacji dodaje fakt, że 21-latek z Campton w prześmiewczy sposób odniósł się do działań niegdysiejszego idola nastolatek kąśliwym twittem.


Żeby nie było, Bieber nie jest pierwszym i pewnie też nie ostatnim, który próbuje manipulować listami przebojów. Na długo przed nim wytwórnie kupowały ogromne nakłady albumów swoich artystów, żeby windować ich miejsca, ale każde takie zachowanie należy piętnować, szczególnie w momencie, kiedy jest tak żenujące.

Działając w zgodzie z rozporządzeniem RODO prosimy o zapoznanie się z Polityką prywatności serwisu.
Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies.